assalamualaikum w.b.t . kepada sahabat pembaca. sekian kalinya ana memohon jutaan kemaafan diatas kelewatan update blog ini kesekian kalinya.. setelah beberapa lamanya laptop ana tidak berfungsi alhmdulillah kini telah kembali normal seperti sedia kala.. ana panjatkan kesyukran pada Allah masih memberi ruang buat ana menulis di sini..

kali ini ana hanya posting secara ringkas untuk mengucapkan kemaafan yang kesekian kalinya.sesungguhnya begitu banyak input yang ana ingin kongsikan dengan kalian untukk perkongsian bersama..insyaAllah moga dapat dimanfaatkan pada diri ana dan sahabat2..
jari jemari ini pastas bergerak dan bagaikan tidak mahu berhenti untuk menyatakan dan menulis sesuatu buat santapan rohani kita semua.. inysaAllah ana akan nukilkan di dalam masa terdekat kerana sekarang ana masih lagi dalam tempoh imtihan..doakan ana dan sahabat yang lain ya..moga kita sama2 kuat dan berjaya dalam imtihan dengan cemerlang ..amin

akhir kata ...ana hanya ingin ukirkan salam penuh kemaafan diatas kelewatan update kerna masalah yang tidak dapat dielakkan.. moga kita sama2 kuat mujahadah dan istiqamah dalam setiap apa yang kita lakukan..renungi kata2 dibawah...khas buat sahbat yang ana sayangi kerana Allah..

" Biar renggang di fana dunia, biar hina dimata manusia, biar semangat semakin tua,
biar harta semakin tiada, biar akal semakin berusia , biar jauh kedudukan kita , biar jurang pangkat kita.
jangan tergadai silaturrahim antara kita"

0 comments:

Post a Comment